*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Estijos Respublikoje skelbia pakartotinę atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigas

Reikalavimai: turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą; mokėti lietuvių ir anglų ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu; mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu); išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles; gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją; sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

  • padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  • atsiliepia telefonu, administruoja skambučius ir paštu bei el. paštu gaunamą korespondenciją;
  • teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  • pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis, projektus;
  • registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
  • formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  • stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  • platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  • atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  • atlieka vertimus raštu;
  • sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  • padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  • prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  • vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas – rusų kalbos, estų kalbos mokėjimas, administracinio darbo patirtis.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis nuo 2022 m. rugpjūčio 1 d. Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89.

Kandidatai (-ės), atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2022 m. balandžio mėn. 8 d. 16.00 val. elektroniniu paštu amb.ee@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką.

Kandidatai (-ės) gali būti pakviesti pokalbiui į ambasadą arba nuotoliniu būdu (telefonu). Į pokalbį kviečiami kandidatai bus informuojami asmeniškai.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.ee@urm.lt.